Instalare Skype pe Debian 64biti

Skype este o aplicatie care ofera servicii de video chat si pentru apelurile vocale. Utilizatorii pot face schimb de documente digitale sub forma de imagini, text, video catre alte persoane.

Skype permite utilizatorilor sa comunice pe Internet prin voce folosind un microfon, prin video prin utilizarea unei camere web, precum si mesagerie instant. Apelurile Skype catre Skype sunt gratuite, in timp ce apelurile catre telefoanele fixe si mobile sunt taxabile.

Pentru a utiliza aplicatia Skype trebuie sa va creeati un cont de utilizator.

Instalare Skype pe Debian 64biti
Pentru a instala Skype pe Debian 64biti introduceti in Terminal comenzile urmatoare:
$ sudo dpkg --add-architecture i386

$ sudo apt-get update

$ sudo apt-get install libc6:i386 libqt4-dbus:i386 libqt4-network:i386 libqt4-xml:i386 libqtcore4:i386 libqtgui4:i386 libqtwebkit4:i386 libstdc++6:i386 libx11-6:i386 libxext6:i386 libxss1:i386 libxv1:i386 libssl1.0.0:i386 libpulse0:i386 libasound2-plugins:i386

$ wget -O skype-install.deb http://www.skype.com/go/getskype-linux-deb

$ sudo dpkg -i skype-install.deb


Comments

Serban said…
Salut, Ciprian!
Am o experienţă destul de "întortocheată" cu Skype.
Mi-ar place să scrii despre exploatarea Skype pe 64 biţi, pentru că...
1. OS-ul tău, este pe 64 bit (ca la mine!)
2. Skype, este o aplicaţie pe 32 biţi (vezi bibliotecile listate de tine!) şi de aici, apar incompatibilităţi între OS, care foloseşte biblioteci 686 şi Skype, care foloseşte ACELEAŞI BIBLIOTECI, dar în versiune i386, adică, pe 32 biţi!
3. Inciedentele petrecute pe maşina mea (maşinile mele...), au fost numeroase şi imprevizibile. Consecinţele cele mai dese, au fost "îngheţarea" sistemului, deteriorarea unor pachete instalate anterior şi crash-ul OS, cu pierderea setărilor GRUB 2.x şi de aici, imposibilitatea de a boota sistemul.
4. M-am confruntat uneori şi cu refuzul unor programe de a rula, asta, după ce... le-am folosit "la greu", poate luni de zile, până într-o zi... Ziua în care am instalat (sau re-instalat) Skype.
Soluţiile de restaurare pe care le folosesc, sunt low level, deci mă sperie mai puţin un sitem "spart" (crushed), pentru că am o soluţie la îndemână. Totuşi, sunt destul de puţini utilizatori care ştiu să mânuiască uneltele low-level (partiţionare, backup-restore, verificări dispozitive stocare).
Cred că o atitudine preventivă, e mai utilă pentru cine se focalizează pe utilizare şi (cât) mai puţină administrare.
Am văzut că lucrezi cu linia de comandă, deci ai experienţă!
O zi faină să ai!

Postari populare

Deschideți folderele instantaneu activând o setare ascunsă în Nautilus

UPT - o soluție simplă și puternică pentru gestionarea pachetelor în Linux

Backdoor descoperit în XZ Utils amenință sistemele Linux

NEWS TECH: Canonical extinde suportul LTS la 12 ani

RUA - o soluție elegantă pentru instalarea pachetelor din AUR

Instalați ImageMagick 7 pe Debian și Ubuntu

Modalitati de instalare a aplicatiilor in Linux Mint

LibreOffice Writer - inserarea si formatarea tabelelor

Avantajele programelor open source

Thunar File Manager - introducere